Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου αν τον έχω ξεχάσει;

Εάν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας, μην αγχωθείτε! Απλά κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τον κωδικό;" στην αρχική σελίδα και ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα σας σταλεί ένα email με περισσότερες οδηγίες στην καταχωρημένη ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Ελέγξτε το φάκελο ‘Spam’ ή το φάκελο ‘Junk’ για να βεβαιωθείτε ότι το email μας δεν έχει φιλτραριστεί.

Δεν έχω παραγγείλει ξανά στο McDelivery™. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Κάντε κλικ στο "Είμαι νέος πελάτης. Εισαγάγετε τη διεύθυνση παράδοσης" που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά της οθόνης σας. Εισαγάγετε τη διεύθυνση παράδοσης, τα στοιχεία επικοινωνίας και αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος.

Σε πόση ώρα θα παραδοθεί η McDelivery™ παραγγελία μου;

Πάντοτε προσπαθούμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατόν. Πατήστε την επιλογή "Παρακολούθηση Παραγγελίας" στη ιστοσελίδα αυτή, καθώς θα σας δώσει τον υπολογιζόμενο χρόνο παράδοσης.

Πώς μπορώ να αλλάξω τις αποθηκευμένες μου διευθύνσεις παράδοσης;

Οι αποθηκευμένες διευθύνσεις παράδοσης μπορούν να τροποποιηθούν κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αλλαγή / Προσθήκη διεύθυνσης", αλλά μπορείτε να προσθέσετε συνολικά μόνο 5 διευθύνσεις παράδοσης. Αν χρειάζεται να προσθέσετε περισσότερες, απλώς διαγράψτε μια υπάρχουσα διεύθυνση που ίσως δεν χρειάζεστε.

Μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική διεύθυνση του λογαριασμού μου;

Απολογούμαστε αλλά αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Παρακαλώ δημιουργείστε έναν καινούριο λογαριασμό με τη νέα σας ηλεκτρονική διεύθυνση για να ξεκινήσετε την παραγγελία σας.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τα McDonald′s™ για να μου αλλάξει την ηλεκτρονική διεύθυνση του λογαριασμού μου;

Για λόγους ασφαλείας, δεν έχουμε πρόσβαση στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Έχω ξεχάσει η δεν μπορώ να συνδεθώ με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είχα καταχωρίσει αρχικά στο www.mcdelivery.com.cy. Τι πρέπει να κάνω;

Δοκιμάστε να πατήσετε το σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό;". Αν δεν λάβετε μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο με οδηγίες, ίσως έχετε εισάγει αρχικά λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δοκιμάστε να καταχωρίσετε ξανά έναν νέο λογαριασμό με την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με διαφορετική διεύθυνση. Για περαιτέρω υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@mcdonalds.com.cy

Πως μπορώ να αρχίσω την παραγγελία μου;

Κάντε κλικ στο “ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ” στη δεξιά πλευρά της κεντρικής σελίδας.

Μπορώ να κάνω παραγγελία εκ των προτέρων;

Ναι, μπορείτε να κάνετε παραγγελία εκ των προτέρων, εφόσον η ώρα παράδοσης θα είναι κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του McDelivery™. Θα πρέπει να είναι το ελάχιστο 1 ώρα και το αργότερο 7 ημέρες πριν από τον απαιτούμενο χρόνο παράδοσης. Θα λάβετε στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση μήνυμα επιβεβαίωσης μόλις υποβάλετε την παραγγελία. Ελέγξτε το φάκελο "Spam" ή το φάκελο "Junk" για να βεβαιωθείτε ότι το email μας δεν έχει φιλτραριστεί.

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία εκ των προτέρων;

Κάντε κλικ στην επιλογή ‘Παραγγελία εκ των προτέρων’ στη δεξιά πλευρά της αρχικής σελίδας, που βρίσκεται κάτω από ‘ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ’. Επιλέξτε τα προϊόντα από το μενού και κάντε κλικ στο κουμπί ‘Ολοκλήρωση παραγγελίας’ όταν τελειώσετε. Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας για να μπορείτε να επιλέγετε προϊόντα από το μενού και να τα προσθέτετε στο καλάθι σας.

Υπάρχει χρέωση παράδοσης;

Υπάρχει χρέωση παράδοσης €2.00 για κάθε παραγγελία McDelivery™ είτε από το www.mcdelivery.com.cy ή από το τηλεφωνικό κέντρο (77772626).

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας για το McDelivery™;

Ναι, το ελάχιστο κόστος παραγγελίας για παράδοση είναι €10.00, μη συμπεριλαμβανόμενη η χρέωση παράδοσης των €2.00.

Προσφέρετε τις ίδιες επιλογές μενού για το McDelivery™ όπως και στα εστιατόρια;

Εκτός από ορισμένα προϊόντα που δεν μπορούν να παραδοθούν, το μεγαλύτερο μέρος του μενού είναι διαθέσιμο. Μπορείτε να ελέγξετε το μενού McDelivery™ κάνοντας κλικ στο "Αναζήτηση Μενού" σε αυτή την ιστοσελίδα.

Μπορώ να κάνω αλλαγές ή να ακυρώσω την παραγγελία μου μετά την ολοκλήρωση της;

Δυστυχώς όχι από εδώ. Αφού επιβεβαιωθεί η παραγγελία στην ιστοσελίδα McDelivery™, δεν μπορεί να ακυρωθεί. Μπορείτε να καλέσετε το Τηλεφωνικό κέντρο του McDelivery™ στο 77772626 και θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Ωστόσο, αφού αποσταλεί η παραγγελία από το εστιατόριο, δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Τι επιλογές πληρωμής υπάρχουν;

Η πληρωμή πρέπει να γίνεται με μετρητά στο οδηγό που έρχεται στο σπίτι σας. Η δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα στο διαδίκτυο θα είναι σύντομα διαθέσιμη.

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Κάντε κλικ στο “Παρακολούθηση Παραγγελίας” στο πάνω μέρος του μενού και εισάγετε τον αριθμό παραγγελίας (μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στο μήνυμα επιβεβαίωσης στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο που λάβατε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Που μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Μόλις συνδεθείτε στην ιστοσελίδα με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής, επιλέξτε "Ο λογαριασμός μου" από το επάνω μενού. Μπορείτε να αλλάξετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας εκεί.

Πότε μπορώ να παραγγείλω McDelivery™;

To McDelivery™ είναι διαθέσιμο 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 11:00πμ μέχρι τις 1:00πμ.

Υπάρχει όριο στις παραγγελίες McDelivery™;

Οι παραγγελίες που υπερβαίνουν τα €100 θεωρούνται πολύ μεγάλες παραγγελίες και δεν μπορούν να τοποθετηθούν μέσω της ιστοσελίδας McDelivery™. Τέτοιου είδος παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο τηλεφωνικός στο τηλεφωνικό κέντρο του McDelivery™ στο 77772626. Οι παραγγελίες μεταξύ €60 και €100 μπορούν να τοποθετηθούν στο διαδίκτυο, αλλά ένας εκπρόσωπος του McDelivery™ θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση του πελάτη, θα εκτιμούσαμε εάν θα μπορούσατε να κάνατε τις μεγάλες παραγγελίες εκ των προτέρων.

Πώς μπορώ να μάθω πότε έλαβε το εστιατόριο την ηλεκτρονική μου παραγγελία;

Κάντε κλικ στην επιλογή ‘Παρακολούθηση Παραγγελίας’ από το επάνω μενού και εισαγάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας (μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στο μήνυμα επιβεβαίωσης στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο που λάβατε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας). Εάν εξακολουθείτε να είστε αβέβαιοί για την κατάσταση της παραγγελίας σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε το McDelivery™ στο 77772626 και να ελέγξετε την παραγγελία σας τηλεφωνικός.

Τα McDonald′s παραδίδουν στην περιοχή μου, αλλά η διεύθυνση μου δεν βρίσκεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τι πρέπει να κάνω;

Επικοινωνήστε με το McDelivery™ στο 77772626 για βοήθεια και για πραγματοποίησή παραγγελίας μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το support@mcdonalds.com.cy για πρόσθετη υποστήριξη. Σημειώστε ότι το πεδίο "Αριθμός κτιρίου" δέχεται μόνο αριθμούς και όχι γράμματα. Εάν προστίθενται γράμματα, θα δηλώνεται ότι δεν μπορούμε να σας παραδώσουμε. Για παράδειγμα, εάν ο αριθμός του σπιτιού σας είναι 15Α, θα πρέπει να εισαγάγετε μόνο το 15 και να γράψετε 15Α στο πεδίο "Παρατηρήσεις διεύθυνσης".

Τι πρέπει να κάνω εάν η παραγγελία μου φτάσει με ελλιπείς προϊόντα;

Σε αυτή τη σπάνια περίπτωση, καλέστε το McDelivery™ στο 77772626 και ενημερώστε το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών μας. Στη συνέχεια, θα φροντίσουμε ότι τα προϊόντα αυτά θα σας παραδοθούν.

Προσφέρετε κάρτες έκπτωσης;

Δυστυχώς δεν προσφέρουμε κάρτες έκπτωσης ή κάρτες μέλους. Η McDonald′s™ προσπαθεί πάντα να προσφέρει στους πελάτες μας την καλύτερη σχέση μεταξύ της ποιότητας & τιμής.

Μπορώ να εξαργυρώσω κουπόνι με δωρεάν προϊόντα στο McDelivery™;

Ελέγξτε αν το κουπόνι δηλώνει ότι ισχύει και για το McDelivery™. Δυστυχώς, δεν δεχόμαστε κάρτες "Be Our Guest" με την υπηρεσία McDelivery™. Αυτά μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο στα εστιατόρια μας ή στο Drive Thru. Ελέγξτε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που υπάρχουν στο κουπόνι για περισσότερες πληροφορίες.

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;
Παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλεφωνικό κέντρο του McDelivery™ στο 77772626 η στείλτε email στο support@mcdonalds.com.cy.

Πως δουλεύει το McDelivery™;