FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Ερώτηση 1:

Προσφέρετε τα ίδια προϊόντα στο McDelivery™ όπως στα εστιατόρια και στο Drive Thru;

Απάντηση 1:

Εκτός από μερικά προϊόντα που είναι ακατάλληλα για την παράδοση, το μεγαλύτερο μέρος των επιλογών μας είναι διαθέσιμο. Μπορείτε να ελέγξετε το μενού McDelivery™ κάνοντας κλικ στο “Μενού Αναζήτηση” σε αυτή τη σελίδα.

Ερώτηση 2:

Ποιο είναι το ελάχιστο κόστος παραγγελίας για το McDelivery™;

Απάντηση 2:

Το ελάχιστο κόστος παραγγελίας για παράδοση είναι €5.00 (χωρίς τα έξοδα αποστολής των €2.00).

Ερώτηση 3:

Το McDelivery™ είναι διαθέσιμο 7 ημέρες την εβδομάδα;

Απάντηση 3:

Ναι, το McDelivery™ είναι διαθέσιμο 7 ημέρες την εβδομάδα.

Ερώτηση 4:

Μετά την παραγγελία μου, πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση;

Απάντηση 4:

Να είστε βέβαιοι ότι στοχεύουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας όσο πιο γρήγορα μπορούμε για να ικανοποιούμε τις ανάγκες σας. Κάντε κλικ στο "Παρακολούθηση παραγγελίας" στην αρχική σελίδα για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Στο τέλος κάθε παραγγελίας, θα ενημερώνεστε για τον υπολογιζόμενο χρόνο παράδοσης.

Ερώτηση 5:

Το McDelivery™ είναι διαθέσιμο σε ολόκληρη την Κύπρο;

Απάντηση 5:

Προσπαθούμε συνεχώς να προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Αυτήν την περίοδο, μόνο στα παρακάτω εστιατόρια προσφέρουμε την υπηρεσία McDelivery™ σε περιορισμένη ακτίνα.
Λεμεσός: Λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, Γερμασόγεια, Πολεμίδια.
Πάφος: Λεωφόρος Δημοκρατίας.
Λάρνακα: Στρατηγού Τιμάγια.
Λευκωσία: Λεωφόρος Αθαλάσσης, Παλλουριώτισσα
Αμμόχωστος: Λεωφόρος 1ης Απριλίου Παραλίμνι.
Περισσότερα εστιατόρια θα προσφέρουν την υπηρεσία McDelivery™ σύντομα.

Ερώτηση 6:

Δέχεστε κάρτες McDonald’s™ "Be Our Guest " ή διαφημιστικά κουπόνια μέσω McDelivery™;

Απάντηση 6:

Παρακαλούμε όπως ελέγξετε το διαφημιστικό κουπόνι εάν ισχύει και για την υπηρεσία McDelivery™. Δυστυχώς δεν δεχόμαστε κάρτες "Be Our Guest " μέσω McDelivery™. Αυτά μπορούν μόνο να εξαργυρωθούν στα εστιατόρια μας ή στα Drive Thru. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τους Όρους και προϋποθέσεις που βρίσκονται στα κουπόνια σας.

Ερώτηση 7:

Μπορώ να κάνω αλλαγές αφού έχω κάνει την παραγγελία μου ή μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Απάντηση 7:

Ναι, μπορείτε να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας το 77772626, με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν έχει φύγει από το εστιατόριο. Παρακαλώ κάντε κλικ στο " Παρακολούθηση παραγγελίας " για να ελέγξετε την θέση και τη κατάσταση της παραγγελίας σας.

Ερώτηση 8:

Υπάρχει περιορισμός στις παραγγελίες McDelivery™;

Απάντηση 8:

Δεν υπάρχει περιορισμός στις παραγγελίες. Απλά για τις μεγάλες παραγγελίες που υπερβαίνουν τα €60.00, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης αυξάνεται. Προκειμένου να εξασφαλιστεί ικανοποίηση πελατών, θα το εκτιμούσαμε εάν οι μεγάλες παραγγελίες μπορούσαν να γίνουν εκ των προτέρων. Παρακαλώ καλέστε 77772626 για περισσότερες πληροφορίες.

Ερώτηση 9:

Πώς λειτουργεί η παραγγελία εκ των προτέρων;

Απάντηση 9:

Αν θα θέλατε να τοποθετήσετε μια μελλοντική παραγγελία για τρέχουσα ημέρα, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε στιγμή, εφ' όσον ο χρόνος εισαγωγής είναι κατά τη διάρκεια λειτουργίας του McDelivery™ και είναι τουλάχιστον 1 ώρα πριν από το χρόνο που τη θέλετε να φθάσει. Δεχόμαστε επίσης τις παραγγελίες για μελλοντικές ημερομηνίες. Εάν θα θέλατε να τοποθετήσετε μια παραγγελία για μια διαφορετική ημέρα, μπορείτε να το κάνετε μέχρι 7 ημέρες εκ των προτέρων. Θα λάβετε μια επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν υποβάλετε την παραγγελία σας. Παρακαλώ ελέγξτε το φάκελο ‘Spam’ και τον φάκελο ‘Junk email’ για να σιγουρευτείτε ότι το email μας δεν έχει φιλτραριστεί.

Ερώτηση 10:

Ποιες επιλογές πληρωμής είναι διαθέσιμες μέσω Web Ordering;

Απάντηση 10:

Αυτήν την περίοδο, είμαστε σε θέση να δεχτούμε μόνο μετρητά κατά την παράδοση.

Ερώτηση 11:

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης μου εάν τον έχω χάσει ή τον έχω ξεχάσει;

Απάντηση 11:

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μην αγχώνεστε! Απλά κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τον κωδικό;" στη σελίδα και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχει το νέο κωδικό πρόσβασης σας θα αποσταλεί στο καταχωρημένο email σας. Παρακαλώ ελέγξτε το φάκελο ‘Spam’ και το φάκελο ‘Junk email’ για να σιγουρευτείτε ότι το email μας δεν έχει φιλτραριστεί.

Ερώτηση 12:

Πώς θα ξέρω πότε το εστιατόριο έλαβε την Online παραγγελία μου;

Απάντηση 12:

Μόλις υποβάλετε την παραγγελία σας, ένα email επιβεβαίωσης θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την εγγραφή. Παρακαλώ ελέγξτε το φάκελο ‘Spam’ και τον φάκελο ‘Junk email’ για να σιγουρευτείτε ότι το email μας δεν έχει φιλτραριστεί. Και εάν είστε ακόμα αβέβαιοι για την παραγγελία σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε McDelivery™ 77772626 για να ελέγξετε την παραγγελία σας.

Ερώτηση 13:

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Απάντηση 13:

Μόλις συνδεθείτε στο site με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σας, επιλέξτε "ο Λογαριασμός μου" από το μενού στην κορυφή. Μπορείτε εκεί να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Ερώτηση 14:

Εάν διαφορετικά μέλη της οικογένειας μου παραγγέλνουν McDonald’s™ online, μπορούμε όλοι να χρησιμοποιήσουμε τον ίδιο λογαριασμό;

Απάντηση 14:

Ναι, μπορείτε να μοιραστείτε τον ίδιο λογαριασμό εάν γνωρίζουν τον κωδικό πρόσβασης. Εντούτοις, για την ευκολία και την ασφάλεια, συστήνεται ότι κάθε μέλος καταχωρεί ένα νέο λογαριασμό. Θυμηθείτε, είναι δωρεάν!

Ερώτηση 15:

Τι κάνω εάν η παραγγελία μου φθάσει με ελλιπή προϊόντα;

Απάντηση 15:

Παρακαλώ καλέστε McDelivery™ 77772626 και ενημερώστε το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών. Για αποφυγή λάθους εκ’ μέρους σας, καλό θα ήταν να κάνετε διπλό έλεγχο της παραγγελίας σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστή πριν την υποβάλετε.

Ερώτηση 16:

Τι κάνω όταν εμφανίζεται μήνυμα πως δεν εξυπηρετείται η περιοχή μου την ώρα που καταχωρώ μια καινούρια διεύθυνση;

Απάντηση 16:

Παρακαλώ στείλτε ένα e-mail στο support@mcdonalds.com.cy και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ερώτηση 17:

Πόσος χρόνος μου δίνεται στην ιστοσελίδα για να βάλω μια παραγγελία Online;

Απάντηση 17:

Ο διαθέσιμος χρόνος που σας δίνεται από την στιγμή που βάζετε το email και τον κωδικό σας είναι 20 λεπτά. Με τη λήξη αυτού του καθορισμένου χρόνου, η ιστοσελίδα θα σας επαναφέρει στο αρχικό στάδιο. Όλα τα προϊόντα στο καλάθι σας θα σβηστούν και θα πρέπει να τα επιλέξετε ξανά εντός του καινούριου καθορισμένου χρόνου.